XX Sesja Rady Gminy Sułów
XX Sesja Rady Gminy Sułów odbędzie się w dniu 23 października 2025 roku (czwartek) o godz. 10.00 w sali widowiskowej Gminnej Biblioteki Publicznej im. Feliksy Poździk w Sułowie - Sułów 143.
Porządek obrad sesji Rady Gminy.
- 1. Otwarcie sesji.
- 2. Przyjęcie porządku obrad.
- 3. Przyjęcie protokołu:
- a) z XVIII Sesji Rady Gminy Sułów,
- b) z XIX Sesji Rady Gminy Sułów.
- 4. Sprawozdanie Wójta Gminy Sułów z pracy w okresie między sesjami.
- 5. Zapytania radnych i sołtysów.
- 6. Powołanie komisji uchwał i wniosków.
- 7. Podjęcie uchwał w sprawie:
- a) udzielenia Powiatowi Zamojskiemu pomocy finansowej na realizację zadania pn. „Remont odcinka drogi powiatowej nr 3011L Tarnawa Mała – Turobin – Sułów – Szczebrzeszyn” w miejscowości Tworyczów,
- b) udzielenia Powiatowi Zamojskiemu pomocy finansowej na realizację zadania pn. „Remont odcinka drogi powiatowej nr 2904L Chłaniów – Zabłocie – Tworyczów” w miejscowości Tworyczów,
- c) udzielenia Powiatowi Zamojskiemu pomocy finansowej na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3201L Radecznica - Sułowiec – dr. powiatowa Nr 3011L od km 4+170 do km 6+724,6”,
- d) przejęcia przez Gminę Sułów zimowego utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Sułów w sezonie zimowym 2025/2026,
- e) przyjęcia Programu Usług Społecznych dla Gminy Sułów na lata 2025-2028,
- f) zmiany uchwały w sprawie utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej pod nazwą Centrum Usług Wspólnych w Sułowie oraz nadania jej statutu,
- g) ustalenia opłaty za pobyt dziecka przebywającego pod opieką dziennego opiekuna, zatrudnionego przez Gminę Sułów oraz maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie
- h) nawiązania współpracy partnerskiej pomiędzy Gminą Sułów a Miastem Tyszowce,
- i) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność gminy Sułów położonej w Deszkowicach Drugich,
- j) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej,
- k) wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na 2025 r.,
- 8. Wolne wnioski i sprawy różne.
- 9. Zakończenie obrad XX Sesji Rady Gminy.