Zapytanie cenowe
Zapytanie cenowe
dla zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro
Zamawiający:
Gmina Sułów z siedzibą: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22 – 448 Sułów
NIP – 9222942581 REGON – 950368598
Tel. 84 6826 202/fax. 84 6826 227
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro w ramach realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” - zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zmówienia obejmującego dostawę pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno – komunikacyjnej, zgodnie z poniższą specyfikacją:
-
Rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych:
Nazwa |
Ilość |
1. Tablica interaktywna |
1 szt. |
2. Projektor ultrakrótkoogniskowy |
1 szt. |
3. Projektor |
2 szt. |
4. Zestaw głośników |
1 szt. |
-
Wymagania funkcjonalno - techniczne pomocy dydaktycznych:
-
Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem niniejszego zapytania cenowego muszą spełniać warunki określone w § 2 ust. 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych – „Aktywna tablica” (Dz. U. poz. 1401), tj.:
-
posiadają deklarację CE;
-
posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;
-
w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu, zakupione pomoce dydaktyczne pochodzą od jednego producenta;
-
komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy;
-
są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
-
posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim;
-
posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
-
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
-
instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania dostarczonych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną,
-
technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania TIK w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z różnych przedmiotów.
-
Opis techniczny – minimalne wymagania:
Tablica interaktywna z oprogramowaniem edukacyjnym |
Minimalne parametry: Przekątna tablicy: 77” Rodzaj powierzchni: matowa, suchościeralna, uszkodzenie nie ma wpływu na działanie tablicy Tablica w technologii: dotykowej Pozycjonowanie: w podczerwieni (IR) lub kamera optyczna Możliwość obsługi: dowolnym przedmiotem (wskaźnikiem) Akcesoria: półka na pisaki, kabel USB min 5 m, instrukcja obsługi w języku polskim, nośnik z oprogramowaniem Gwarancja: minimum 2 lata |
1 szt. |
Projektor ultrakrótkoogniskowy |
Rozdzielczość: 1024x768 Jasność: min 3000 ANSI Lumenów Kontrast: 10000:1 Odległość do obrazu (m): min. 0,5m Proporcje obrazu: 4:3 Złącza komputerowe: HDMI, VGA, Audio in, COMPOSITE VIDEO Dźwięk: Wbudowane głośniki Gwarancja: minimum 2 lata na projektor i lampę Akcesoria: uchwyt ścienny, instrukcja obsługi w języku polskim |
1 szt. |
Projektor standardowy |
Rozdzielczość: 1024x768 Jasność: min 2700 ANSI Lumenów Kontrast: 2000:1 Proporcje obrazu: 4:3 Złącza komputerowe: HDMI, VGA, Audio in, COMPOSITE VIDEO Gwarancja: minimum 2 lata na projektor i lampę |
2 szt. |
Zestaw głośników |
Aktywny 2-kanałowy (stereo) zestaw głośników z wbudowanym wzmacniaczem i uchwytami ściennymi: Moc znamionowa (ciągła): min60W na kanał Częstotliwość: 80 Hz – 16 kHz Wejścia: MiniJack (3.5 mm), RCA Gwarancja: minimum 2 lata |
1 szt. |
-
Miejsce dostawy pomocy dydaktycznych:
Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Michalowie, ul. Osiedlowa 11, 22 – 448 Sułów.
-
Miejsce, termin składania oraz sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy przedstawić do 15 listopada 2017 r., wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1, zawierającą żądane informacje w formie oryginału lub skanu:
- na adres: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22 – 448 Sułów,
- za pośrednictwem faksu: 84 6826 227,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: kowalczyk@sulow.plw formacie JPG lub PDF.
-
Termin realizacji zamówienia:
do 30 listopada 2017 r.
-
Kryterium wyboru ofert:
100% cena brutto.
-
Warunki płatności:
14 dni od daty dostarczenia faktury i potwierdzenia protokolarnego odbioru przedmiotu dostawy.
-
Informacja dotycząca wyboru oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub e - mailem.
-
Dodatkowe informacje
Osoby do kontaktu:
-
Marzena Kowalczyk, e-mail kowalczyk@sulow.pl, tel. 84 6826 844,
-
Grzegorz Wiącek, e-mail gw@sulow.pl, tel. 84 6826 845.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
Pliki do pobrania
FORMULARZ OFERTOWY (16.14 KB)
FORMULARZ OFERTOWY (154.14 KB)
UMOWA (31.27 KB)