Zapytanie cenowe

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
8 listopada 2017

Zapytanie cenowe

dla zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro

 

Zamawiający:

Gmina Sułów z siedzibą: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22 – 448 Sułów

NIP – 9222942581 REGON – 950368598

Tel. 84 6826 202/fax. 84 6826 227

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro w ramach realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” - zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zmówienia obejmującego dostawę pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno – komunikacyjnej, zgodnie z poniższą specyfikacją:

 

  1. Rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych:

 

Nazwa

Ilość

1. Tablica interaktywna

1 szt.

2. Projektor ultrakrótkoogniskowy

1 szt.

3. Projektor

2 szt.

4. Zestaw głośników

1 szt.

 

  1. Wymagania funkcjonalno - techniczne pomocy dydaktycznych:

 

  1. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem niniejszego zapytania cenowego muszą spełniać warunki określone w § 2 ust. 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych – „Aktywna tablica” (Dz. U. poz. 1401), tj.:

  1. posiadają deklarację CE;

  2. posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;

  3. w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu, zakupione pomoce dydaktyczne pochodzą od jednego producenta;

  4. komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy;

  5. są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;

  6. posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim;

  7. posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.

 

  1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:

    1. instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania dostarczonych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną,

    2. technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania TIK w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z różnych przedmiotów.

 

  1. Opis techniczny – minimalne wymagania:

 

Tablica interaktywna z oprogramowaniem edukacyjnym

Minimalne parametry:

Przekątna tablicy: 77”

Rodzaj powierzchni: matowa, suchościeralna, uszkodzenie nie ma wpływu na działanie tablicy

Tablica w technologii: dotykowej

Pozycjonowanie: w podczerwieni (IR) lub kamera optyczna

Możliwość obsługi: dowolnym przedmiotem (wskaźnikiem)

Akcesoria:

półka na pisaki, kabel USB min 5 m, instrukcja obsługi w języku polskim, nośnik z oprogramowaniem

Gwarancja: minimum 2 lata

1 szt.

Projektor ultrakrótkoogniskowy

Rozdzielczość: 1024x768

Jasność: min 3000 ANSI Lumenów

Kontrast: 10000:1

Odległość do obrazu (m): min. 0,5m

Proporcje obrazu: 4:3

Złącza komputerowe: HDMI, VGA, Audio in, COMPOSITE VIDEO

Dźwięk: Wbudowane głośniki

Gwarancja: minimum 2 lata na projektor i lampę

Akcesoria: uchwyt ścienny, instrukcja obsługi w języku polskim

1 szt.

Projektor standardowy

Rozdzielczość: 1024x768

Jasność: min 2700 ANSI Lumenów

Kontrast: 2000:1

Proporcje obrazu: 4:3

Złącza komputerowe: HDMI, VGA, Audio in, COMPOSITE VIDEO

Gwarancja: minimum 2 lata na projektor i lampę

2 szt.

Zestaw głośników

Aktywny 2-kanałowy (stereo) zestaw głośników z wbudowanym wzmacniaczem i uchwytami ściennymi:

Moc znamionowa (ciągła): min60W na kanał

Częstotliwość: 80 Hz – 16 kHz

Wejścia: MiniJack (3.5 mm), RCA

Gwarancja: minimum 2 lata

1 szt.

 

  1. Miejsce dostawy pomocy dydaktycznych:

Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Michalowie, ul. Osiedlowa 11, 22 – 448 Sułów.

 

  1. Miejsce, termin składania oraz sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy przedstawić do 15 listopada 2017 r., wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1, zawierającą żądane informacje w formie oryginału lub skanu:

- na adres: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22 – 448 Sułów,

- za pośrednictwem faksu: 84 6826 227,

- za pośrednictwem poczty elektronicznej: kowalczyk@sulow.plw formacie JPG lub PDF.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

do 30 listopada 2017 r.

 

  1. Kryterium wyboru ofert:

100% cena brutto.

 

  1. Warunki płatności:

14 dni od daty dostarczenia faktury i potwierdzenia protokolarnego odbioru przedmiotu dostawy.

 

  1. Informacja dotycząca wyboru oferty:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub e - mailem.

 

  1. Dodatkowe informacje

Osoby do kontaktu:

  1. Marzena Kowalczyk, e-mail kowalczyk@sulow.pl, tel. 84 6826 844,

  2. Grzegorz Wiącek, e-mail gw@sulow.pl, tel. 84 6826 845.

 Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

Pliki do pobrania