Przekazanie komputerów dla Beneficjentów Konkursu „Granty PPGR”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
15 listopada 2022

Szanowni Państwo,

W zawiązku z wyłonieniem wykonawcy i odbiorem zamówionego sprzętu, informujemy,  podpisanie umowy darowizny i przekazanie sprzętu wnioskodawcom (osobom składającym oświadczenie- rodzicowi/opiekunowi prawnemu lub uczniowi szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność ), odbędzie się w dniach 17-18 listopada 2022 r.   wg. ustalonego harmonogramu :

 17.11.2022 r.

Michalów ul. Osiedlowa w godzinach 10:00-14:30,

 18.11.2022 r.

Michalów ul. Chmielna w godzinach 10:00-12:00,

Michalów ul. Nadrzeczna w godzinach 10:00-12:00,

Michalów ul. Orzechowa w godzinach 10:00-12:00,

Michalów ul. Parkowa w godzinach 10:00-12:00,

Michalów ul. Zielona w godzinach 10:00-12:00,

Deszkowice Pierwsze w godzinach 12:00-14:30,

Rozłopy w godzinach 12:00-14:30,

Rozłopy Kolonia w godzinach 12:00-14:30,

Sułów w godzinach 12:00-14:30,

Sułówek w godzinach 12:00-14:30,

Tworyczów w godzinach 12:00-14:30,

Źrebce w godzinach 12:00-14:30.

Jednocześnie informujemy, że w dniu podpisywania umowy darowizny niezbędne będą następujące dokumenty:

  • Dowód osobisty Wnioskodawcy – do wglądu pracownika Urzędu. Prosimy, aby sprawdzili Państwo termin ważności swoich dokumentów tożsamości.
  • Numer PESEL dziecka/pełnoletniego ucznia